Αυτά είναι τα τρικ της Φαίης Σκορδά για να χάνει γρήγορα κιλά. Ποια τα μυστικά της παρουσιάστριας για να διατηρείται πάντα σε άψογη φόρμα και να μην παίρνει άσκοπες, αλλά και περιττές θερμίδες.

Λένε πως το σώμα «θυμάται». Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της Φαίης Σκορδά, που παρ’ ότι δεν ακολουθούσε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής τα τελευταία χρόνια είχε καταφέρει να διατηρήσει μία εντυπωσιακή σιλουέτα − για τα καλλίγραμμα πόδια της έχουν γραφτεί ύμνοι, άλλωστε.

Επειδή γυμναστική χωρίς διατροφή δεν γίνεται, έχει αλλάξει και το διαιτολόγιό της.

Από τη μία συστήνει να αποφεύγουμε τους κακούς υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, γλυκά) και την ίδια στιγμή προτιμάει φαγητά πλούσια σε πρωτεΐνη και λαχανικά, χωρίς να δίνει κάποιον περιορισμό όσον αφορά τη συνιστώμενη ποσότητα.

Ας δούμε μαζί ένα ενδεικτικό ημερίσιο πρόγραμμα από τη διατροφή της:

Πρωινό: Καφές & βραστό αβγό με αλάτι και πιπέρι
Μεσημεριανό: Φιλέτο με ώριμο αβοκάντο, με λάδι και αλάτι
Βραδινό: Κοτόπουλο στη σχάρα με βραστά καρότα και σπαράγγια, με λάδι, λεμόνι και αλάτι

Η μέρα της ξεκινάει ως εξής, με τα δικά της λόγια: «Ένα βραστό αβγουλάκι με αλάτι και πιπέρι για πρωινό και φυσικά ένας καφές γιατί αλλιώς δεν ανοίγει το μάτι. Το αβγό είναι τέλεια πηγή πρωτεΐνης και πολύ χορταστικό. Μάλιστα, είναι και πανεύκολο γεύμα αφού μπορείτε να βράσετε μερικά και να τα έχετε στο ψυγείο, έτοιμα για το πρωινό! Το μεσημεριανό μου δεν αργεί και γύρω στη μια έφαγα φιλέτα -ναι, πληθυντικός.

Όταν λέω πως μπορούμε να φάμε όση ποσότητα θέλουμε το εννοώ. Είναι τέλειο γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να πεινάς μετά αφού τρως μέχρι να χορτάσεις. Το συνόδευσα με ένα ώριμο αβοκάντο με λάδι και αλάτι.

Το αβοκάντο είναι από τα πιο θρεπτικά και χορταστικά φρούτα. Περιέχει όλα τα καλά λιπαρά, βιταμίνες Α, Κ και Ο και περισσότερο ποτάσιο ακόμα και από τις μπανάνες. Κυρίως όμως είναι νόστιμο και μπορείτε να το βάλετε και σε οποιαδήποτε πράσινη σαλάτα (επίσης όταν εχω χρόνο κρατάω την φλούδα και περνώ με αυτή όλο μου το πρόσωπο για μια extra δόση βιταμίνης Ε και ενυδάτωση).

Συνεχίζουμε… Πριν λίγο τελείωσα και το βραδινό μου γεύμα που ήταν κοτόπουλο στην σχάρα. Όχι, δεν έφαγα και τα 6 κομμάτια αλλά θα μπορούσα αν ήθελα. Αυτή τη φορά το συνόδευσα με βραστά καρότα και σπαράγγια με λάδι, λεμόνι και αλάτι. Τα καρότα είναι γεμάτα βιταμίνες και είναι ιδιαίτερα ευεργετικά, αφού βοηθάνε την επιδερμίδα πάρα πολύ.

 

 

Πηγή: youweekly.gr


Warning: printf(): Too few arguments in /var/www/vhosts/seanergy-mare.com/badmoms.gr/wp-content/themes/vandana-lite/inc/extras.php on line 118

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published.