ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΓΕΙΑ

Τι Θα Συμβεί Στο Σώμα Αν Σταματήσετε Να Τρώτε Ψωμί Για 14 Ημέρες

Εσείς γνωρίζατε τι θα συμβεί στο σώμα, αν σταματήσετε να τρώτε ψωμί για 14 ημέρες;

Πόσες φέτες τρώτε ως τώρα την ημέρα;

Ας δούμε λοιπόν τί συμβαίνει αν σταματήσουμε να τρώμε το, κατά τα άλλα νοστιμότατο, ψωμάκι

Μειώνεται το φούσκωμα στην κοιλιά

Το πρώτο πράγμα που θα συμβεί στο σώμα αν σταματήσετε να τρώτε ψωμί για 14 ημέρες, είναι να μειωθεί σημαντικά το φούσκωμα στο στομάχι και την κοιλιά.

Αυτό συμβαίνει επειδή πολλά άτομα έχουν δυσανεξία στη γλουτένη ή γενικά στα σιτηρά και δεν το γνωρίζουν.

Η αλλεργία στη γλουτένη μπορεί να δημιουργήσει πεπτικά ή άλλα προβλήματα, όπως είναι το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, οι πόνοι στο στομάχι, το φούσκωμα και τα αέρια.

Το ψωμί περιέχει επιπλέον εξευγενισμένους υδατάνθρακες, που μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπίες στα βακτήρια του εντέρου.

Συνεχίζοντας λοιπόν να τρώτε ψωμί και προϊόντα ζύμης, μπορεί να δημιουργηθούν φλεγμονές στο έντερο ή στο στομάχι, που με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν πρήξιμο.

Θα παραμείνουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό

Αν σταματήσετε να τρώτε ψωμί για 14 ημέρες ή άλλα προϊόντα ζύμης και σιτηρών, θα παραμείνουν στον οργανισμό περισσότερα θρεπτικά συστατικά και μέταλλα, όπως είναι ο σίδηρος, το ασβέστιο και ο ψευδάργυρος.

Καλύτερη υγεία εγκεφάλου και σκέψης

Απομακρύνοντας έστω και για λίγες μέρες το ψωμί από τη διατροφή σας, μπορεί να διαπιστώσετε αλλαγές στην καθαρότητα της σκέψης σας.

Επιπλέον μπορεί να παρατηρήσετε σημαντικά λιγότερους πονοκεφάλους, πνευματική διαύγεια, καλύτερη μνήμη και μεγαλύτερη συγκέντρωση.

Μπορεί να μειωθεί η αρτηριακή πίεση

Αν ειδικά, έχετε υπέρταση και αυξημένη γενικά αρτηριακή πίεση, η απομάκρυνση του ψωμιού από τη διατροφή σας, μπορεί να είναι ο ευκολότερος τρόπος για να επαναφέρετε αυτούς τους αριθμούς σε ασφαλέστερα επίπεδα.

Το 2018 δημοσιεύθηκε μια σχετική μελέτη στο περιοδικό Nutrients. Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση μόνο ενός κομματιού λευκού ψωμιού, μία ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, συσχετίστηκε με αυξημένη αρτηριακή πίεση.

Καλύτερη διάθεση

Αν έχετε διαγνωστεί πρόσφατα με διαβήτη ή προ-διαβήτη, ίσως θελήσετε να επαναξιολογήσετε την κατανάλωση ψωμιού, τουλάχιστον προς το παρόν.

Πολλά ψωμιά που διατίθενται στο εμπόριο περιέχουν ραφιναρισμένα σάκχαρα. Αυτά μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρούς κινδύνους στην υγεία των ατόμων, που το σάκχαρο στο αίμα τους δεν ελέγχεται συνεχώς.

Απομακρύνοντας το ψωμί για 14 ημέρες από τη διατροφή σας, θα μειωθεί παράλληλα το σάκχαρο του αίματος και θα ισορροπήσουν τα επίπεδα του.

Έχοντας σαν αποτέλεσμα λιγότερο άγχος και ερεθιστικότητα, αλλά και μειωμένη κατάθλιψη.

Να θυμάστε πάντα πως ότι πηγαίνει στο στομάχι μας, έχει απόλυτη σύνδεση με όσα δημιουργεί ο εγκέφαλος μας.

Λιγότεροι πόνος και φλεγμονές χωρίς ψωμί

Η γλουτένη μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να δημιουργήσει φλεγμονές στο σώμα.

Σε συνδυασμό όμως με τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη που περιέχει το ψωμί, μπορεί να τις αυξήσει ακόμη περισσότερο.

Με την αποφυγή της και ειδικά όταν υπάρχουν ορισμένα προβλήματα υγείας, όπως είναι η αρθρίτιδα και η ινομυαλγία, θα παρατηρηθεί σημαντική βελτίωση και μείωση των πόνων.

Μείωση βάρους και λίπους, ειδικά στην κοιλιά

Έχετε διαπιστώσει το νούμερο στη ζυγαριά σας να αυξάνεται σταθερά;

Ίσως τότε είναι καιρός να μειώσετε ή να σταματήσετε για λίγο καιρό την κατανάλωση ψωμιού και προϊόντων ζύμης και σιτηρών.

Ειδικά, αν το άσπρο ψωμί είναι ο υδατάνθρακας της επιλογής σας.

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2014 που δημοσιεύθηκε στο BMC Public Health, η κατανάλωση δύο ή περισσότερων μερίδων λευκού ψωμιού την ημέρα, συσχετίστηκε με σημαντικό κίνδυνο για να γίνει κάποιος υπέρβαρος ή παχύσαρκος.

Αν λοιπόν θέλετε να μειώσετε το βάρος και το λίπος του σώματος, θα πρέπει η πρώτη κίνηση σας να είναι η απομάκρυνση του λευκού ψωμιού από τα γεύματα σας.

Με αυτό τον τρόπο, θα σταθεροποιηθεί ταυτόχρονα και η ινσουλίνη στο σώμα.

Περισσότερη ενέργεια

Οι επεξεργασμένοι κόκκοι όπως εκείνοι που βρίσκονται στο άσπρο ψωμί, αλλά και στα λευκά ζυμαρικά και ρύζι, μπορούν στην πραγματικότητα να προκαλέσουν περισσότερη βλάβη παρά όφελος.

Ειδικά όταν πρόκειται για τα επίπεδα ενέργειας μας.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι το εξωτερικό στρώμα των κόκκων που περιέχει φυτικές ίνες, αφαιρείται κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας.

Το αποτέλεσμα είναι να μην αφομοιώνονται και απορροφώνται καλά οι κόκκοι από το στομάχι και το έντερο.

Για το λόγο αυτό, ένα γεύμα ή σνακ πλούσιο σε επεξεργασμένους κόκκους γενικά, δημιουργεί μια γρήγορη αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και της ινσουλίνης, που την ακολουθεί σχεδόν πάντα η πτώση της ενέργειας μας.

Μειωμένη κακή χοληστερόλη LDL και πιο υγιείς αρτηρίες

Όταν αγοράζετε ψωμί, θα πρέπει να διαβάζετε προσεκτικά την ετικέτα ή να ρωτάτε τον αρτοποιό σας αν περιέχει trans-λιπαρά.

Αυτά είναι ένα κοινό συστατικό σε προϊόντα που κατασκευάζονται στο εμπόριο και μπορούν να αυξήσουν την κακή χοληστερόλη LDL.

Τα trans και τα κορεσμένα λιπαρά, μπορεί είναι επίσης υπεύθυνα για την ανάπτυξη αθηροσκλήρωσης ή σκλήρυνσης των αρτηριών.

Μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε αυτά τα λίπη, προκαλεί στένωση των αιμοφόρων αγγείων λόγω σχηματισμού πλάκας. Αν η πλάκα απελευθερωθεί, μπορεί να φράξει τα αιμοφόρα αγγεία, οδηγώντας σε καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό επεισόδιο.

Ο Αντώνης Καφάτος είναι καθηγητής Προληπτικής Ιατρικής και Διατροφής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης. Αναφέρει πως ένα μεγάλο πρόβλημα στο ψωμί είναι επίσης το αλάτι, επειδή σε κάθε 100 κιλά αλεύρι προστίθεται 1 κιλό αλάτι, για συντήρηση και νοστιμιά.

Σε διάλεξη του τονίζει μάλιστα, πως το 40% του αλατιού που τρώμε προέρχεται από το ψωμί!

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο κάθε ένας από εμάς καταναλώνει πάνω από 10 γραμμάρια αλατιού την ημέρα κατά μέσο όρο. Σε αντίθεση με τα 5 γραμμάρια, που συνιστώνται για καλή υγεία.

Παραμένουν περισσότερες βιταμίνες Ε και Β στο σώμα

Απομακρύνοντας το ψωμί και τα προϊόντα ζύμης για 14 έστω ημέρες από τη διατροφή σας, θα βοηθήσετε να παραμείνουν σημαντικές βιταμίνες στο σώμα, όπως είναι η Ε και η Β.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα επεξεργασμένα σιτηρά και οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες, εξαντλούν τις βιταμίνες και ειδικά τις Ε και Β και τις απομακρύνουν.

Η αποφυγή των προϊόντων ζύμης θα βοηθήσει παράλληλα, σε καλύτερη αναπνοή και στο αναπνευστικό σύστημα.

Ενισχύοντας επιπλέον τις λειτουργίες τις καρδιάς και μειώνοντας την οξείδωση των αρτηριών και τον κίνδυνο ενός θρόμβου αίματος. Αυτό συμβαίνει επειδή ειδικά η βιταμίνη Ε, έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση στον οργανισμό μας.

 

Πηγή: rogmes.gr

 


Warning: printf(): Too few arguments in /var/www/vhosts/seanergy-mare.com/badmoms.gr/wp-content/themes/vandana-lite/inc/extras.php on line 118

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published.