Από τη διατροφή μέχρι τον τρόπο ζωής σας, δεν είναι λίγα τα πράγματα που μπορεί να σας φαίνονται ασήμαντα, αλλά μπορεί να «ρουφήξουν» την ενέργειά σας, αφήνοντάς σας κουρασμένη..

Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες είναι ικανοί να μας γεμίσουν ενέργεια στη στιγμή, καθώς το σώμα μας τους διασπά πολύ γρήγορα σε σάκχαρα.

Ωστόσο, αυτό οδηγεί και στην απότομη αύξηση και πτώση του σακχάρου στο αίμα μας, με αποτέλεσμα η ενέργειά μας να κατακρημνίζεται τόσο γρήγορα όσο απογειώνεται.

Καθιστική ζωή

Αισθάνεστε υπερβολικά κουρασμένη για να γυμναστείτε;

Κι όμως, ίσως ο τρόπος να περιορίσετε την αίσθηση της κόπωσης να είναι ακριβώς μια βόλτα στο γυμναστήριο!

Φαίνεται πως ακόμη και λίγη επιπλέον κίνηση κάθε μέρα είναι ικανή να μας χαρίσει επιπλέον ενέργεια.

Κακός ύπνος

Ένας μέσος ενήλικας έχει ανάγκη από περίπου επτά ώρες ήρεμου, αδιάκοπου ύπνου κάθε βράδυ.

Αν δεν καταφέρνετε να συμπληρώσετε τον αναγκαίο χρόνο ή πιάνετε τον εαυτό σας να ξυπνά συνεχώς, ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και λίγη γυμναστική ίσως αρκούν για να αποκτήσετε τα πιο γλυκά όνειρα.

Δυσανεξία σε τροφές

Εκτός από τον μετεωρισμό, τον πόνο στην κοιλιά και τις διαταραχές της πέψης, η δυσανεξία σε κάποιο τρόφιμο μπορεί να προκαλέσει και σωματική εξάντληση.

Αυστηρή δίαιτα

Αν και ο κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ανάγκες, οι περισσότεροι χρειαζόμαστε τουλάχιστον 1.200 θερμίδες την ημέρα για να έχουμε ενέργεια.

Όταν δεν τις λαμβάνουμε ούτε αυτές, ο οργανισμός μας ρίχνει τις μεταβολικές του λειτουργίες, προκαλώντας μας αίσθηση κόπωσης.

Επιπλέον, μια τόσο φτωχή δίαιτα είναι δύσκολο να μας προσφέρει τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Λάθος ύπνος

Μπορεί να κοιμάστε οκτώ ώρες την ημέρα, όμως το timing είναι εξίσου σημαντικό με τη διάρκεια.

Όταν η μαμά σας έλεγε ότι «πρέπει να σας δει λίγος ήλιος» ήξερε περισσότερα από ό,τι νομίζετε.

Η έκθεση σε φυσικό φως διατηρεί υγιή τον κιρκαδικό μας ρυθμό, πράγμα αναγκαίο για να κοιμόμαστε καλά και να ξυπνάμε ξεκούραστες.

Διατροφή χαμηλή σε πρωτεΐνες

Η κατανάλωση πρωτεϊνών αυξάνει τον μεταβολισμό μας. Αυτό δεν μας βοηθά μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά μας γεμίζει και ενέργεια.

Αφυδάτωση

Ακόμη και μια ήπια αφυδάτωση αρκεί για να καταποντίσει την ενέργειά μας και να μειώσει σημαντικά την ικανότητα συγκέντρωσής μας.

Επομένως, ίσως η λύση να είναι τόσο απλή που να κρύβεται μέσα σε ένα μπουκαλάκι νερό!

Υπερβολική καφεΐνη

Οι πολλοί καφέδες και τα ενεργειακά ποτά σάς βοηθούν να συνεχίσετε όταν η κούραση έχει αρχίσει να σας καταβάλλει. Και σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.

Ωστόσο, έρευνες έχουν δείξει ότι όταν καταναλώνουμε υπερβολικά πολλή καφεΐνη, η επόμενη μέρα μας βρίσκει ακόμη πιο εξαντλημένες. Γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι καταφεύγετε σε αυτή τη λύση μόνο όταν είναι πραγματική ανάγκη!

Έντονο στρες

Δεν υπάρχει άνθρωπος χωρίς στρες στις σύγχρονες κοινωνίες. Από ένα επίπεδο και επάνω όμως, εκτός από δυσάρεστο, αυτό το συναίσθημα μπορεί να γίνει και εξαντλητικό.

Επιπλέον, έχει τεράστια σημασία και ο τρόπος που το διαχειριζόμαστε. Έρευνα ανακάλυψε ότι οι άνθρωποι που επιχειρούν απλώς να το αγνοήσουν, καταλήγουν να αισθάνονται κουρασμένοι.

Αντιθέτως, η υγιής διαχείρισή του, για παράδειγμα μέσα από τη γιόγκα ή τον διαλογισμό, θα σας βοηθήσει να το κρατήσετε υπό έλεγχο.

 

 

 

 

 

Πηγή: imommy.gr


Warning: printf(): Too few arguments in /var/www/vhosts/seanergy-mare.com/badmoms.gr/wp-content/themes/vandana-lite/inc/extras.php on line 118

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published.