Πως διατηρεί η Ελένη Μενεγάκη τόσο ωραίο σώμα μετά από τέσσερις γέννες;

Με βάση το youweekly.gr, αυτή είναι η δίαιτα που ακολουθεί η Βασίλισσα της πρωινής ζώνης.

Ελεύθερα: Μπορεί να χρησιμοποιεί: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα. Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως ή σίκαλης.

Φρούτα: Μπορεί να καταναλώνει οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζάνιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.

Σαλάτα εποχής: Μπορεί να καταναλώνει οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμεί, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα. Γάλα και γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά (1,5% – 2%). Σε ψάρι, κοτόπουλο, κρέας να αφαιρείται η πέτσα.

Λάδι: Ελαιόλαδο, συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα στο φαγητό και στη σαλάτα.
Πρέπει να αποφεύγει το ζωικό Βούτυρο και να προτιμά τη μαργαρίνη

Ποσότητες: 1 μερίδα εστιατορίου Βάρους 150 γρ. (κρεατικά), 200 γρ. (λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια), 30-50 γρ. (τυρί, ψωμί). Αλλαγές στα γεύματα και στις ημέρες επιτρε΄πονται κατά βούληση.

Δευτέρα

Πρωινό: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά. 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 15 Φράουλες

Μεσημεριανό: 1 μερίδα γίγαντες, Τυρί 1 μερίδα, 6 ελιές

Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα. 1 ακτινίδιο

Βραδινό: Μανιτάρια ψητά, Σαλάτα ρόκα-ντομάτα-άνηθος-πράσινες πιπεριές 2 κ.σ. αβοκάντο 4 ελιές

Τρίτη

Πρωινό: 1 φέτα Ψωμί σίκαλης 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1κ.γ. Μαρμελάδα ή μέλι, 1 ποτήρι γάλα.
Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 20 ανάλατα αμύγδαλα και κ.σ. cranberrie

Μεσημεριανό: Σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές

Απογευματινό: 1 μπανάνα και 1 γιαούρτι και κανέλα

Βραδινό: 2 μέτριες πατάτες βραστές, Λαχανάκια βρυξελλών, 1 μερίδα τυρί, 4 ελιές

Τετάρτη

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό, 3 Φρυγανιές φαγόπυρου και 1 κ.γ. ταχίνι με μέλι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 5-7 καρύδια και 1 κ.σ. cranberrie

Μεσημεριανό: 1 μερίδα πρασόρυζο, Τυρί 1 μερίδα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές

Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα και 1 μήλο

Βραδινό: Σαλάτα Ceasars (Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, πράσινες πιπεριές κοτόπουλο, 2 κ. σ. αβοκάντο)

Πέμπτη

Πρωινό: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, 4 αποξ. Δαμάσκηνα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 20 ανάλατα αμύγδαλα και 4 φράουλες

Μεσημεριανό: 1 μερίδα χταπόδι κοκκινιστό, 1 μερίδα κριθαράκι σόγιας, Σαλάτα μαρούλι -καρότο-άνηθος, 6 ελιές

Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 4 φράουλες

Βραδινό: Τόνος σε λάδι Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, -πράσινες πιπεριές, 2κ.σ. αβοκάντο, 4 ελιές.

Παρασκευή

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό, 1 κουλούρι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως

Μεσημεριανό: 1 μερίδα Γαλοπούλα ψητή, Σαλάτα μπρόκολο, καρότα βραστά, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές

Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% με κανέλα και 1 Μήλο

Βραδινό: 1 ποτήρι γάλα, 1 πίτα αραβική με κίτρινο τυρί & γαλοπούλα light. ελιές, μαρούλι, καρότο

Σάββατο

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί φαγόπυρου, 1 ποτήρι χυμό, 1 αυγό βραστό. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 2 μπισκότα πολυδημητριακών και 1 γιαούρτι

Μεσημεριανό: Μοσχάρι λεμονάτο, Καστανό ρύζι, Σαλάτα λαχανάκια Βρυξελλών

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: Ταμπουλέ (πλιγούρι, κρεμμύδι, μαϊντανό, ντομάτα), 4 Ελιές.1 μερίδα τυρί

Κυριακή

Πρωινό: 1 ρυζογκοφρέτα, 1κ.γ. Μέλι, 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

Δεκατιανό: 1 ποτήρι πράσινο τσάι και 1 μήλο

Μεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, 1 μερίδα πατάτες φούρνου, 6 ελιές, Σαλάτα μαρούλι, άνηθος, καρότο

Απογευματινό: 1 ακτινίδιο και 5-7 καρύδια

Βραδινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 κ. γ. μέλι

 

Αλκοόλ:

    • Κατά προτίμηση μπίρα ή κρασί.
    • Ακατέργαστη ή καστανή ζάχαρη
    • Τα λαδερά και τα μαγειρεμένα με σάλτσες φαγητά πρέπει να στραγγίζονται
    • Καθημερινά συνίστανται 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι πλούσιο σε κατεχίνες.

 

 

 

Πηγή: youweekly.gr


Warning: printf(): Too few arguments in /var/www/vhosts/seanergy-mare.com/badmoms.gr/wp-content/themes/vandana-lite/inc/extras.php on line 118

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published.