Μπορεί το ψάρι να μην το έχουν σε ιδιαίτερη εκτίμηση τα παιδιά, δεν παύει όμως να είναι ένα από τα πιο δυναμωτικά φαγητά, πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά ιχνοστοιχεία.

Δοκιμάστε να φτιάξετε μια ψαρόσουπα στο μωράκι σας για να πάρει όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες.

Είναι επίσης ό,τι πρέπει και για τα μικρά και μεγάλα παιδιά!

Υλικά

  • 175 γραμμάρια φιλέτο βακαλάο χωρίς κόκαλα
  • 100 γραμμάρια βιολογικά καρότα τριμμένα
  • 100 γραμμάρια βιολογική πατάτα κομμένη
  • 100 γραμμάρια γλυκοπατάτα κομμένη
  • Ελάχιστο αλάτι

 

Εκτέλεση

Γεμίστε μια κατσαρόλα με περίπου 1 λίτρο νερό και προσθέστε μέσα το βακαλάο και τα υπόλοιπα υλικά.

Αφήστε την να βράσει για περίπου 20 λεπτά.

Στη συνέχεια, σε ένα multi πολτοποιήστε όλα τα υλικά.

Τέλος, ξαναβάλτε τα στην κατσαρόλα και αφήστε να πάρουν άλλη μια βράση.

 

Καλή όρεξη!

 

 

 

Πηγή: nostimada.gr


Warning: printf(): Too few arguments in /var/www/vhosts/seanergy-mare.com/badmoms.gr/wp-content/themes/vandana-lite/inc/extras.php on line 118

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published.